سلامت و دانش

انتقاد نمایندگان پرستاران در آمریکا از لغو مقررات استفاده از ماسک

بزرگترین اتحادیه پرستاری ایالات متحده با انتقاد از رهنمودهای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای پایان دادن به نیاز به ماسک پس از واکسیناسیون ، آن را تهدید کننده زندگی بیماران ، پرستاران و سایر اعضای کادر پزشکی دانست.

به گزارش دکترنامه ، هفته گذشته ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کردند افرادی که کاملاً علیه Covid-19 واکسینه شده اند می توانند از ماسک زدن خودداری کنند و در بیشتر موارد از مردم دور باشند.

انجمن پرستاران ایالات متحده اکنون از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به دلیل توصیه جدید خود مبنی بر غیرضروری بودن ماسک انتقاد می کند و می گوید این تصمیم زندگی بیماران ، پرستاران و سایر اعضای کادر پزشکی را تهدید می کند.

طبق دستورالعمل انجمن پرستاری ، آخرین دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده از نظر علمی تهیه نشده اند ، از سلامت عمومی محافظت نمی کنند و زندگی بیماران ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان های سراسر کشور را تهدید می کنند.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از اسپوتنیک نیوز ، این اتحادیه تأکید کرد: اکنون زمان رفع محدودیت ها نیست و ما از اقدامات اساسی انتقاد می کنیم زیرا هنوز در میان کشنده ترین اپیدمی در یک قرن گذشته هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا