عمومی

کانون‌های دانشجویی باید میدان‌دار فعالیت‌های فرهنگی باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، فرزاد جهانبین در نشست چهار معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز استان و واحد مستقل دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در سال 1380 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد مقدس برگزار شد. کارهای فرهنگی باید با کارشناسی ارشد متفاوت باشد.

وی افزود: برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب اردوی راهیان نور و اردوی راهیان نور را در نظر گرفتیم و از مراکز شایستگی و علمی بازدید کردیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تشکل ها و کانون های دانشجویی باید دارای حوزه باشند، گفت: فعالیت های فرهنگی امتناع از تصدی و معاشرت با دانشجویان و خانواده های آنان از برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است.

جهانبین خاطرنشان کرد: نقش اساتید در تأثیرگذاری بر دانشجویان بسیار مهم است و در این راستا طرح های متعددی برای اساتید از جمله طرح جهاد فرهنگی و استاد مشاور مرکز و کمیته تعامل دانشگاه و خانواده داریم.

وی در خصوص تغذیه دانشجویان دانشگاه نیز گفت: هر واحد دانشگاهی باید با توجه به شرایط خود نسبت به تعیین قیمت هر وعده غذایی اقدام کند و قیمت نباید سودآور باشد.

نشست معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز استان و واحد مستقل دانشگاه آزاد اسلامی به همت واحد مشهد تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا