عمومی

تولد دومین بره در کلینیک تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد سبزوار

علی اکبر جنت آبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سبزوار، وجود مقاطع کاردانی دامپزشکی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی، مهندسی مرغداری صنعتی، مهندسی بهداشت مواد غذایی با منشاء حیوانی، میکروبیولوژی، سلولی و بیولوژی مولکولی، کارشناس ارشد کنترل و سلامت مواد غذایی، ژنتیک میکروبی و بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان اینکه در این دانشگاه کلینیک ویژه دامپزشکی وجود دارد، گفت:

وی گفت: برای انجام آزمایشات بالینی بر روی نمونه های زنده، حیوانات مختلفی از جمله اسب، گاو و گوسفند در کلینیک دامپزشکی دانشگاه نگهداری می شد که در سال 1401 با محیطی بالغ شاهد تولد دو راس گوسفند در این کلینیک و یک بره دوم به دنیا آمد. .

مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، پرورش دام مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار برای تامین خوراک دام به کلینیک های تخصصی دامپزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد و گفت: به طور کامل ارائه شده است.

بازدید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد خراسان رضوی از واحد سبزوار

علی خاکشور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد خراسان رضوی نیز با حضور در دانشکده علوم پزشکی آزاد واحد سبزوار به بررسی امکانات، فضاهای آموزشی و تجهیزات مرتبط با علوم پزشکی پرداخت.

تولد دومین بره در کلینیک تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد سبزوار

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی علاوه بر بازدید از کلینیک مهارت، آزمایشگاه، کتابخانه، تالار، کلاس درس و سایر دفاتر مرتبط با واحد علوم پزشکی سبزوار در دیدار با رئیس گروه بهداشت، پرستاری، اعضای هیأت علمی و جمعی از مسئولین واحد سبزوار شرکت کرده و وضعیت موجود و برنامه های آتی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار را بررسی می کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی وضعیت و ظرفیت دانشکده پزشکی این دانشگاه را بسیار خوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا