عمومی

دستگاه های اجرایی و مراکز نظامی، زمین های مازاد خود را به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دهند

مراکز اجرایی و نظامی زمین مازاد خود را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهند

استاندار اصفهان گفت: یکی از چالش های ما در برنامه ریزی نهضت ملی مسکن، وجود زمین است. بنابراین لازم است دستگاه اجرایی و مرکز نظامی زمین مازاد خود را برای این طرح اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از اصفهان، هشتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نمایندگان مردم اصفهان و جمعی دیگر از اعضا برگزار شد. . .

در این جلسه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن با توجه به اینکه این طرح مورد قبول جامعه است، همه بانک ها باید تکلیف ویژه ای را برای تسهیل آنچه در بانک های مسکن رخ می دهد تعیین کنند که باعث می شود. کاربران با روشی ساده تر برای انجام کارها، عملیات خود در این درگاه بانکی. در سایر بانک ها، کاربران می توانند عملیات خود را در محیطی آسان و در دسترس انجام دهند.

وی در ادامه پیشنهاد کرد: با تصمیم و برنامه ریزی شورای بانکداری استان اگر بانکی در هر منطقه و منطقه موظف به ارائه خدمات به متقاضیان در راستای پوشش طرح نهضت ملی مسکن باشد، البته شاهد کاهش حاشیه ها خواهیم بود. در این صورت باید به تعداد شعب مربوطه آنها توجه کنیم -هر بانک در منطقه ای متفاوت است تا دچار مشکل نشویم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در مراحل ثبت نام نهضت ملی مسکن استانی با هدف جلوگیری از مهاجرت و تقسیم و توزیع مسکن در نظر گرفته شده بین ساکنان هر شهر سختگیری شد. بنابراین شرایط زندگی به مدت پنج سال در محل درخواست مسکن در نظر گرفته می شود.

مرتضوی در خصوص درخواست اعضا در خصوص استفاده از ظرفیت خانه های خالی در این طرح گفت: روند اجرای بخشنامه نامه ثبت خانه های خالی باید ایجاد شود. تا به امروز به دلیل عدم وجود فرآیندهای مشخص و کارشناسی، این بخشنامه ها به خوبی اجرا نشده است، بنابراین لازم است فرآیندهای کارشناسی در مجموعه مالی، راه و شهرسازی با محوریت خدمات فنی و امور عمرانی تعریف شود. از استانداری

وی بیان کرد: یکی از چالش های ما در این طرح تامین زمین برای توسعه مسکن است. بنابراین لازم است مراکز نظامی و دستگاه های اجرایی زمین مازاد خود را برای این طرح اختصاص دهند.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای حمایت و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا