عمومی

اعلام حمایت ائمه جمعه لرستان از اقدامات قانونی فرماندهی انتظامی کل کشور

دکترنامه/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: از تلاش های مستمری که در راستای ایجاد امنیت و برخورد قانونی مرتبط با وظایف قانونی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در سطح کلان انجام می شود تقدیر و حمایت می کنیم. سطح و در سراسر کشور.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار فرمانده انتظامی لرستان با ائمه جمعه استان اظهار داشت: یکی از اهداف این دیدار تشکر از زحمات فرماندهی انتظامی استان است. جمهوری اسلامی که در همه عرصه ها به وظایف خود عمل می کند و در این شرایط و در این ایام این ابراز خرسندی را دارند روحانیان جمعه استان دقت دارند که انتخاب امروز و در این زمان نشان دهنده حمایت روحانیون جمعه باشد. به فرماندهی پلیس

وی افزود: ما ائمه جمعه لرستان از فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی و استان برای تداوم تلاش برای ایجاد امنیت روانی و امنیت اجتماعی و اقدامات قانونی مرتبط با وظایف مختلف فرماندهی انتظامی در کلان حمایت می کنیم. سطح و در سراسر کشور. .

قائم مقام ولی فقیه استان ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر، ضمن ابراز تاسف از فوت فرزندی از این مملکت، در عین حال نگران برخورد قانونی ماموران نیروی انتظامی هستیم. .

شاهرخی گفت: از کسانی که قبل از اعلام نتایج این رویداد، با هماهنگی دشمنان نظام اسلامی مطالبی را منتشر و نوشتند، ابراز تأسف می کنیم و این از سوی افرادی که روزگاری در مقام مسئولیت و مسئولیت بوده اند قابل قبول نیست. بدانند که باید از مجاری قانونی نظر خود را اعلام کنند و کسانی که بدون مطالعه وارد چنین مواردی می شوند و فضای کشور را به سمت التهاب سوق می دهند محکوم می کنیم و از نخبگان انتظار داریم که مرز حق و باطل را روشن کنند. خطوط قرمز.

امام جمعه خرم آباد گفت: به زودی مراجع قانونی نظر خود را اعلام می کنند و هر آنچه از سوی دستگاه قضایی اعلام شود مورد قبول همگان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: متأسفانه کسانی که در گذشته جزئی از نخبگان کشور بودند، بصیرت لازم را از دست داده اند، مردم از طرز گفتار و نوشتن به گونه ای پشیمان هستند که با دشمنان همسو شود. دولت جمهوری اسلامی ایران.

شاهرخی ضمن قدردانی و قدردانی از زحمات ماموران انتظامی کشور و استان در تامین امنیت نماز جمعه و صدور گذرنامه برای جماعات اربعین حسینی و تامین نظم و امنیت بیش از پنج میلیون نفر از مردم اربعین، از زحمات و تلاش های مجدانه فرماندهان قدردانی کرد. و کارکنان این نیرو در کنار هم – مانند سایر نیروهای مسلح

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا