عمومی

سناتور سابق آمریکایی: واشنگتن جنگ وحشیانه‌ای علیه سوریه به راه انداخته است

سناتور سابق آمریكایی بار دیگر تأكید كرد كه كشور وی در یكی از وحشیانه ترین و وحشیانه ترین جنگ ها برای نابودی سوریه از سازمان های تروریستی حمایت كرد ، اما این جنگ باید متوقف شود.

سناتور سابق آمریكا ، ریچارد بلوك ، پس از ساعت 10 شب در كنفرانسی با موضوع “جنگ تهاجمی و تروریستی آمریكا در سوریه و نقش آمریكا و ناتو در آن” كه توسط اتاق فكر Schiller World برگزار شد ، گفت. در سال های پس از جنگ سوریه ، باید پذیرفت که غرب تروریست ها را دوست دارد.

وی گفت: “نه تنها ایالات متحده آنطور كه ​​ادعا می كند با تروریسم مبارزه نمی كند ، بلكه كاملاً با تروریست هایی مانند القاعده همسو است تا برنامه سیاسی خود را اجرا كند و كشورهایی را كه از دستورات آن اطاعت نمی كنند نابود كند.”

بلوک گفت: “از سال 2006 ، واشنگتن برنامه های مفصلی برای ایجاد بی ثباتی در سوریه می اندازد که به طور گسترده به پنتاگون تحویل داده شده و به ناتو ارسال شده است.” ایالات متحده ، انگلیس و فرانسه در مارس 2011 به لیبی حمله کردند و سپس ایالات متحده کنترل فرودگاه لیبی را به ترکیه واگذار کرد ، جایی که با استفاده از آن سلاح های پیشرفته غارت شده را از لیبی حمل می کرد تا به تروریست های در حال جنگ بدهد. آنها در سوریه جذب شدند.

وی افزود: در سال 2013 ، باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده با اعطای مجوز مخفی به CIA برای آموزش ، تجهیز و هدایت هزاران تروریست برای مبارزه با سوریه ، پشتیبانی طولانی مدت واشنگتن از تروریست ها را رسمی کرد. این ارتش تروریستی کاملا تحت فرماندهی ایالات متحده آمریکا است.

بلاک افزود: سوداگران اسلحه آمریكایی از معاملات سودآور بسیار سود می بردند ، از جمله در مورد موشك های ضد تانك كه سیا به سازمان های تروریستی برای كشتن بی گناهان سوریه در شهرها و روستاهای خود داد.

وی افزود: ایالات متحده و ناتو با تبلیغات گسترده ارتش سوریه ، ارتش سوریه را متهم كردند كه از سلاح های شیمیایی برای استفاده از این اتهامات بهانه ای برای حمله به سوریه استفاده كرده است. این ادعاها چنان بی اساس بودند که وزیر دفاع جیمز ماتیس در سال 2016 اظهار داشت واشنگتن هیچ مدرکی برای حمایت از آنها ندارد.

بلوک گفت ، در سال 2015 ، نیروهای آمریکایی به طور غیرقانونی در شمال سوریه جنگیدند و کنترل نفت این کشور را به دست گرفتند و یک شرکت نفتی ایالات متحده وظیفه ساخت یک پالایشگاه و کاوش بیشتر نفت را در خاک سوریه داشت. ایالات متحده در حال سرقت ثروت مردم سوریه است.

این سناتور آمریکایی در پایان گفت: جهان باید با این جنگ بی پایان مخالفت کند. ما 10 سال علیه مردم سوریه جنگیدیم. ما 30 سال به عراقی ها ظلم کردیم و افراد زیادی را به عراق فرستادیم و آنها را بمباران کردیم. این دیوانگی باید متوقف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا