سلامت و دانش

۳۴۵ بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

دکترنامه / بوشهر دبیر ستاد مبارزه با تاج در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 345 بیمار در بخش کرونری بیمارستان استان بوشهر بستری می شوند.

سعید کشمیری با اعلام این خبر افزود: در 24 ساعت گذشته 67 بیمار در بخش بیمارستان های استان تحت معالجه قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 182 مورد مثبت در بیمارستان استان وجود دارد ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته خوشبختانه 55 بخش جراحی با وضعیت عمومی کلی از بیمارستان مرخص شده است که از این تعداد 29 مورد مثبت است.

کشمیری با بیان اینکه 51 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند اظهار داشت: در حال حاضر 28 مورد بستری در این بخش با کمک دستگاه ها نفس می کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کشته شدن 8 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: “متأسفانه تعداد کشته شدگان ناشی از تاج در استان بوشهر به 127 نفر رسیده است.”

به گزارش روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، این مقام مسئول توضیح داد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان بوشهر ، تاکنون 4433 نفر در بیمارستان استان بستری شده اند که از این تعداد 4088 نفر مجدداً مراجعت شده اند.

دبیر ستاد تاج گذاری در استان بوشهر ادامه داد: در این مدت تعداد کل افرادی که به علائم حاد تنفسی به مرکز پزشکی استان بوشهر مراجعه کرده اند 15 هزار و 113 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: هر دوره قرمز برابر است با از دست دادن عزیزان ما ، بنابراین همه اعضای جامعه باید به پیروی از دستورالعمل های بهداشتی ، عدم حضور در جلسات عمومی ، رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک توجه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا