عمومی

۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم

دکترنامه/سمنان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برپایی پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم استان سمنان در گرمسار خبر داد.

محسن فدایی باش ۲۷ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفت گروه نمایشی طی پنج روز در معابر شهری گرمسار به اجرای برنالمه های خود در این جشنواره پرداختند.

وی ادامه داد: این جشنواره با عنوان “لاله های سرخ” و به مدت پنج روز در گرمسار برگزار شد و گروه‌های شرکت کننده در مجموع بیش از ۲۱ نوبت در مکان های عمومی به اجرای نمایش پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه هر گروه در مدت برگزاری جشنواره سه نوبت اجرا داشتند گفت: این گروه ها نمایش های خیابانی خود را در نقاط کمتر برخوردار سطح شهر، گلزار شهدا و مقابل مصلی نماز جمعه و… برای گروههای مختلف مردمی اجرا کردند.

فدایی باش به برگزاری دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره دارای موضوع دفاع مقدس، شهدا و کنگره شهدا بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در این جشنواره دو گروه نمایش از دامغان، دوگروه نمایشی از سمنان و سه گروه از دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا