سلامت و دانش

تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت

دکترنامه / بوشهر فرماندار بوشهر اظهار داشت: تکمیل و تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر یکی از وظایف استان بوشهر است و تکمیل آن نیازمند کمک های ویژه وزارت بهداشت است.

عبدالکریم زمین عصر یکشنبه در جلسه ستادی استان از رویارویی با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر پزشکی و همراهی مردم برای مقابله با کرونا ، اظهار داشت: این توصیه موجب کاهش حوادث و مرگ و میرها در استان می شود.

وی اظهار کرد: در استان اقدامات مطلوبی برای مقابله با تاج انجام شده است که می توان از سوی فعالان اقتصادی اسکن شد ، بازارهایی که بطور خودبخود در مرحله اول شیوع تاج بسته می شود ، اسکن های فرهنگی مختلفی از جمله ماسک های لبخند بوشهر ، ماسک های سوگند و شرکت ها است. افراد خوب و تلاش پرسنل پزشکی در تمام مدت ذکر شده است.

فرماندار بوشهر با اشاره به شرایط و امکانات پزشکی استان اظهار داشت: ضمن قدردانی از زحمات و توجه وزرا و معاونان وزارت بهداشت در زمینه خدمات درمانی در استان بوشهر ، انتظار داریم از آنها حمایت مالی لازم برای تکمیل و تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را ارائه دهند. “”

زمینی گفت: با توجه به اینکه مرکز استان فقط یک بیمارستان دولتی دارد ، لازم است در تکمیل بیمارستان شهادت هسته ای که در حال حاضر حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تسریع شود.

وی اظهار داشت: “دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و تحریم ها ، بیمارستان را در 3 سال به اتمام رساند. بیمارستان شهدای هسته ای در سپتامبر 1996 بازسازی شد و اکنون با حمایت وزارت بهداشت در حال رفع است.” این یک اقدام بزرگ دولت است.

فرماندار بوشهر تأکید کرد: امیدواریم که وزیر و معاون وزیر بهداشت حمایت مالی لازم برای تکمیل و تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را ارائه دهند تا ان شاء الله انشاءالله شاهد اتمام این پروژه مهم در مهرماه امسال باشیم.

زمینی عنوان کرد: تکمیل و تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر یکی از وظایف استان بوشهر است و تکمیل آن نیازمند کمک های ویژه وزارت بهداشت است.

وی افزود: اکنون ، در زمینه مبارزه با تاج ، رویکرد نظارت جدی و جدی در خصوص پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف داریم ، زیرا بزرگترین خدمات برای سیستم بهداشت و درمان کشور ، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به فعالیت چندین اصناف از جمله استایل موهای زن گفت: “متخصصین مو زن باید تحت شرایط خاصی مطابق با پروتکل های بهداشتی عمل کنند و می توانند با تأیید دانشگاه علوم پزشکی و تعهد لازم برای دانشگاهها برای رعایت پروتکل های بهداشتی کار کنند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا