عمومی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ 4میلیون‌و860هزار مبتلا و بیش از 318هزار کشته

طبق اخبار آنلاین ، ایالات متحده ، روسیه ، انگلیس ، برزیل ، هند ، مکزیک ، شیلی؛ عربستان سعودی ، پاکستان ، قطر ، بنگلادش و ایران بالاترین میزان کروناویروس را دارند.

شما می توانید آخرین آمار مربوط به مبتلایان به Coronavirus را در تصویر زیر مشاهده کنید تا زمان نگارش این گزارش ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers ، که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

ایالات متحده آمریکا

رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که به دلیل مدیریت شیوع ویروس تاج از طرف همکار سابقش باراک اوباما مورد انتقاد قرار گرفته است ، به خبرنگاران گفت که او یک رئیس جمهور بی کفایت است. این تنها چیزی است که می توانم بگویم. او منزجر کننده منزجر کننده است. به گزارش آژانس خبری هیل ، دونالد ترامپ اظهار داشت که سخنان اوباما را در این مورد نشنیده است و چیزی در این باره نگفته است. بایدن همچنین از عملکرد ترامپ انتقاد کرد و در توئیتی اظهار داشت که در بحبوحه بدترین بحران بهداشت عمومی زندگی ما ، رئیس جمهور ترامپ به طور جدی در تلاش است تا بیمه درمانی برای میلیون ها آمریکایی را پایان دهد. این غیرقابل تصور است. این Lilac کاری است که من انجام می دهم تا اطمینان حاصل شود که همه از حمایت مورد نیاز خود برخوردار می شوند.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 10453 مورد جدید از ویروس تاج را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 1.538.117 فراتر رفته است. از دیروز 462 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند و این تعداد به 91.460 رسیده است.

روسیه

نخست وزیر روسیه گفت که شیوع ویروس تاج در بزرگترین کشور جهان متوقف شده است و آمارها نشان از کاهش تعداد بیماران هر روز دارد. به گزارش KXN ، میخائیل میشوستین که حدوداً 10 روز است که برای درمان ویروس کرون در بیمارستان بستری است ، روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا گفت که شیوع ویروس Covid-19 پیچیده است ، اما براساس دقیق ترین ارزیابی. ، میزان شیوع ویروس در روسیه کاهش یافته است.

پیش از این ، رئیس سرویس فدرال بهداشت و رفاه بشر روسیه گفته بود که اوضاع با شیوع عفونت های کورو ویروس در کل کشور تثبیت شده است.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 8،926 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 290.678 فراتر رفته است. از دیروز 91 نفر دیگر جان خود را از دست داده اند و این تعداد به 2722 نفر رسیده است.

انگلیسی

کاهش محدودیت ترافیک برای مهار تاج باعث کاهش محبوبیت دولت انگلیس شده است. با توجه به اینکه انگلیس در کنترل کرونا ضعیف ترین عملکرد را در بین کشورهای اروپایی دارد ، میزان نارضایتی از دولت جانسون در روزهای آینده افزایش می یابد. جهت دولت انگلیس که مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است ، به طور دقیق بیان نمی کند که آیا مردم باید تحت هر شرایطی به کار خود برگردند و اینکه مردم چگونه می توانند در محل کار ایمن باشند. اما کشور طی 24 ساعت گذشته روند نزولی را تجربه کرده است.

در 24 ساعت گذشته ، کشور 2،711 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران از 246.406 فراتر رفته است. 160 نفر دیگر از دیروز جان باخته اند و این تعداد به 34.796 نفر رسیده است.

برزیل

اپوزیسیون برزیل ، حزب کارگر ، به دلیل سوء مدیریت در مواجهه با بحران تاج سعی دارد روند استیضاح رئیس جمهور راستگرای این کشور را آغاز کند. به گفته پروفسور د میناس ، حزب کارگر درخواست رسمی خود را به مجلس نمایندگان ارسال می کند تا روند استیضاح جیر بولسونارو را آغاز کند. کمیته اجرایی چپ درخواست را ارسال می کند. سایر احزاب برزیل ، از جمله جنبش سوسیالیستی ، سازمان های جامعه مدنی و شماری از اشخاص حقوقی از طرح استیضاح حمایت کرده اند.

رئیس جمهور برزیل ، که معتقد است در اسرع وقت اقتصاد را مجدداً باز خواهد کرد ، ویروس کرونا را آنفولانزای خفیف می داند.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 4515 مورد جدید از بیماری کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران از 245.595 فراتر رفته است. 252 نفر دیگر از دیروز درگذشت و تعداد آنها به 16.370 رسید.

هند

طبق گزارش RT ، آمارها نشان می دهد که هم در سه روز گذشته هم تعداد آلوده ها و هم تعداد قربانیان افزایش یافته است ، به طوری که 3900 نفر آلوده و 103 قربانی ، 4900 نفر آلوده و 120 قربانی نیز دو روز پیش ثبت شده اند. مقامات بهداشتی هند دیروز با وجود محدودیت های شدید در مناطقی که ویروس کمتری دارند ، قرنطینه عمومی را که از 25 مارس در 31 ماه آغاز شد ، به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا ، تمدید کردند. نفوذ کرده است.

طی 24 ساعت گذشته ، این کشور موارد جدیدی از کرونا ویروس را شناسایی کرده است. همچنین ، تعداد کل بیماران مربوط به گذشته است. از دیروز تا امروز یک نفر دیگر جان خود را از دست داده است به طور کلی تعداد کشته شدگان به این تعداد می رسد.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 4،642 مورد جدید از ویروس تاج کشف کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 100340 نفر فراتر رفته است. از دیروز 130 نفر دیگر جان خود را از دست داده و تعداد این افراد به 3155 نفر رسیده است.

مکزیک

با آمادگی مکزیک برای بازگشایی فعالیتهای اقتصادی ، آمارهای جدید نشانگر افزایش شیوع ویروس کرونا در این کشور است. کارشناسان هشدار داده اند که از سرگیری فعالیت های اقتصادی. به گفته مقامات آمریکایی ، برخی کارخانه ها ، به ویژه کارخانه های واقع در مرز ایالات متحده ، به زودی بازگشایی می شوند.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 2،075 مورد جدید کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران از 49219 نفر فراتر رفته است. از دیروز 132 نفر دیگر فوت کرده اند که تعداد آنها به 5 هزار و 177 نفر رسیده است.

شیلی

اوضاع در شیلی کاملاً حساس است و تعداد کشته شدگان رو به افزایش است. به نقل از فرانسه 24 ، دولت مقررات سختی را در پایتخت سانتیاگو وضع کرده است. از زمان قرنطینه در پایتخت ، مردم حق دارند خانه خود را تنها برای خرید ملزومات اساسی مانند دارو و غذا ترک کنند.

در 24 ساعت گذشته ، این کشور 2،278 مورد جدید کرونا ویروس را شناسایی کرده است. تعداد کل بیماران نیز از 46.059 فراتر رفته است. 28 نفر دیگر از دیروز کشته شده اند و تعداد آنها به 478 نفر رسیده است. برخی از کارشناسان می گویند که تعداد کشته شدگان به شدت افزایش یافته است.

عربستان سعودی

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی از افزایش تعداد افرادی که با تاج در این کشور زندگی می کنند خبر داد ، به گفته روزنامه اوکاز ، محمد العبدالعالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان با اعلام خبر افزایش تعداد مبتلایان تاج در این کشور خبر داد.

وی افزود: با ثبت 2593 مورد جدید در 24 ساعت گذشته ، تعداد افرادی که با تاج در عربستان سعودی زندگی می کردند به 5،7345 نفر رسیده است و 237 نفر مبتلا به تاج نیز شرایط جدی دارند و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. در ساعات گذشته ، 3026 نفر از Corona بهبود یافته اند که از جمله موارد جدید ، به 28 هزار و 742 نفر رسیده است.

وی با اشاره به هشت مورد کرون جدید ، گفت: تعداد کرونا در عربستان سعودی به 320 نفر رسیده است.

پاکستان

بنا بر گزارش ها ، شیوع ویروس كرونا در پاكستان تجارت ، فعالیت اقتصادی را كاهش داده است ، بسیاری از مشاغل را از دست داده و صادرات را حدود 50 درصد كاهش داده است. بحران کار در این کشور رخ داده است. در لیست 12 مقصد صادراتی برتر برای پاکستان ، آمریکا ، چین ، انگلیس و آلمان هر یک از چهار کشور برتر قرار دارند.

قطر

وزارت بهداشت قطر از ثبت 1365 مورد جدید از ویروس تاج در 24 ساعت گذشته خبر داد. تعداد کل بیماران در قطر به بیش از 32.600 رسیده است. گفتنی است ، از دیروز تا امروز 15 نفر جان خود را از دست دادند.

بنگلادش

تعداد بیماران در این کشور نیز افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته ، این کشور 1،602 مورد جدید از ویروس تاج کشف کرده است. تعداد کل بیماران از 23870 فراتر رفته است. از روز گذشته 21 نفر دیگر جان خود را از دست داده و تعداد این افراد به 349 نفر رسیده است.

ایران

اما در ایران کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح آخرین آمار اظهار داشت: از دیروز تا امروز 20 اردیبهشت سال 2016 بر اساس معیارهای قطعی تشخیص ، 2 هزار و 294 بیمار جدید با 19 بیمار در کشور شناسایی شده و در بین بیماران جدید 534 مورد معالجه شده است. در بیمارستان و 1،100 ” 760 سرپایی و افراد تماس با آنها شناسایی شدند.

وی با اعلام اینکه تعداد کل بیماران مبتلا به Covid 19 در کشور به 122 هزار و 492 نفر رسیده است ، افزود: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته 69 بیمار مبتلا به Covid 19 درگذشت و تعداد کل بیمارانی که از این بیماری درگذشتند به 7 هزار و 577 نفر رسید. خوشبختانه تاکنون 95،661 بیمار معالجه شده اند و 2 هزار و 712 بیمار مبتلا به Quaid 19 در بخش مراقبت های ویژه هستند. همچنین تاکنون 701 هزار و 640 آزمایش چهارگانه تشخیصی در کشور انجام شده است.

310311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا