سلامت و دانش

انتقاد شهرداری تهران از بی توجهی وزارت بهداشت به واکسیناسیون معتادان و بی خانمان ها

مدیرعامل سازمان بهزیستی ، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران از بی توجهی وزارت بهداشت به واکسیناسیون معتادان و بی خانمان ها گلایه کرد.

سید ملک حسینی در گفت وگو با دکترنامهوی در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان و دستیاران سازمان بهزیستی استان تهران گفت: متاسفانه وزارت بهداشت در خصوص واکسیناسیون مراجعین این سازمان که بیشتر آنها معتادان بی سرپناه هستند اقدامی نکرده است.

وی اظهار داشت که شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم واکسیناسیون کارکنان این سازمان را آغاز کرده و واکسیناسیون این افراد از روز توسعه آن آغاز شده است.

حسینی با بیان اینکه برای واکسیناسیون معتادان متجاهر و بی سرپناه مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه اکثر این افراد فاقد مدارک هویتی هستند ، ادامه داد: همچنین در حضور به موقع این افراد برای این واکسیناسیون های دو مرحله ای مشکلاتی وجود دارد. مردم به دلیل این افراد آنها بی خانمان هستند و وزارت بهداشت باید پروتکل هایی را برای این افراد تعیین کند.

وی افزود: وزارت بهداشت هیچ برنامه ای برای واکسیناسیون این افراد ندارد ، اما به نظر می رسد با تغییر مدیریت می توان به واکسیناسیون این افراد امیدوار بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا