سلامت و دانش

کدام کلینیک های کاشت مو بهترین هستند؟

مراقبت از مو و مژه های شما قطعاً برای تقویت جذابیت بسیار مهم است و هیچ کس نمی خواهد منزجر کننده به نظر برسد. بیایید ببینیم چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم.

مراقبت از مو و مژه های شما قطعاً برای تقویت جذابیت بسیار مهم است و هیچ کس نمی خواهد منزجر کننده به نظر برسد. بیایید ببینیم چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم.

روغنهای اساسی با روش تقطیر یا تبخیر از گیاهان استخراج می شوند. در حالی که روغنها در اصل به دلیل خاصیت معطر شناخته شده هستند ، اما دارای خواص شیمیایی قوی هستند که می توانند برای سلامت مو مفید باشند. روغنهای ضروری شرقی و هومیوپاتی به دلیل اثربخشی و اثرات جانبی کم به عنوان داروی جایگزین مورد استفاده قرار گرفته اند. یکی از فواید برخی از روغنهای اساسی این است که آنها سلامت موهای شما را بهبود می بخشند. از روغن های مختلفی برای تقویت مو برای تقویت مو و ریشه و درخشش استفاده می شود.

1- روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس می تواند رشد مو را افزایش دهد. محققان گفتند كه دانشمندان دریافته اند كه روغن اسطوخودوس دارای خواصی است كه می تواند رشد سلول را تقویت كرده و استرس را كاهش دهد. علاوه بر این ، دارای خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی است که می تواند سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

چند قطره روغن اسطوخودوس را با 3 قاشق غذاخوری روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید و مستقیماً روی پوست خود بمالید. این کار را حداقل 10 دقیقه قبل از شستن موها و شامپو انجام دهید.می توانید هفته ای چندین بار این کار را انجام دهید.

2- روغن اسب بخار

روغن اسب سرخ حاوی سیلیس است که تصور می شود سرعت و قدرت رشد مو را افزایش داده و شوره سر را کاهش می دهد. آزمایشات روی قرص های رژیمی حاوی روغن نشان داده است که این روغن باعث افزایش رشد مو و افزایش قدرت مو در خانم ها می شود. همچنین می تواند به عنوان یک درمان موضعی موثر باشد ، با شواهدی مبنی بر اینکه روغن می تواند به افزایش جریان خون به پوست سر کمک کند. 2 قطره روغن اسب بخار را با 2 قاشق غذاخوری روغن حامل مخلوط کنید. آن را مستقیماً روی پوست خود بمالید. این کار را حداقل 10 دقیقه قبل از شستن موها و شامپو انجام دهید.می توانید هفته ای چندین بار این کار را انجام دهید.

3- روغن نعناع

روغن نعناع باعث افزایش سرما و بی حس می شود زیرا گردش خون را به محلی که استفاده می شود افزایش می دهد. این می تواند رشد مو را افزایش دهد. در آزمایشات این روغن روی موش ها تعداد فولیکول ها ، عمق فولیکول و کل رشد مو افزایش یافته است.

از مخلوط 2 قطره روغن نعناع با روغن حامل انتخاب کنید. پنج دقیقه آن را در پوست سر و شامپو ماساژ دهید.

کلینیک توصیه شده ما

کلینیک دکتر رضایی

قیطریه ، بلوار 35 متری قیطریه ، خیابان 105 حدادنژاد ، طبقه چهارم

این درمانگاه یکی از مراکزی است که دارای بالاترین سطح رضایت مشتری است. مركز كاملاً تخصصی ، متعهد و مجهز در شهر قیطریه ، تهران. قیمت ها ممکن است کمی بالاتر از سایر کلینیک های موجود در این لیست باشد ، اما کاملاً منطقی هستند و شما با بالاترین کیفیت کاشت مو ، بالاترین تراکم و یک خط رشد کاملاً طبیعی پس از پیوند خواهید داشت.

نظرات منتخب: اول از همه ، این کلینیک خیلی شلوغ نیست و بیشتر کارکنان آن ، کارمندان دائمی در آنجا هستند ، بعد از این شخص دکتر رسایی که تمام تلاش خود را برای مشتری انجام می دهد ، چرخشی ندارد. و این داستان آنها است (خانواده من 12 سال پیش کاشت مو انجام دادند و واقعاً این کلینیک قدیمی آنها است) “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا