عمومی

جشن مردم عراق به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دکترنامه ، 8 عراقی روز جمعه برای جشن پیروزی مقاومت فلسطین در غزه یک تجمع اتومبیل برگزار کردند.

گزارش شده است که جشنواره اتومبیل در منطقه الرصافه بغداد برگزار شد ، جایی که هشت عراقی با اتومبیل های خود و به اهتزاز درآوردن پرچم های فلسطین جشن گرفتند.

در پی پایان اعتصاب مقاومت در تل آویو بر سر لزوم پایان دادن به حملات به بیت المقدس و مسجدالاقصی ، درگیری میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 10 مه آغاز شد.

در درگیری که تا صبح امروز (جمعه) ادامه داشت ، رژیم صهیونیستی در حملات خود به مناطق مسکونی ، زنان و کودکان فلسطینی را به قتل رساند و گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به این جنایات که موقعیت این رژیم را هدف قرار داد ، موشک های بزرگی پرتاب کردند. حمله کردند و سیستم گنبد آهنین نتوانست بسیاری از آنها را رهگیری کند.

شب گذشته ، پس از آنکه چندین منبع خبری از آتش بس احتمالی خبر دادند ، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسماً آتش بس و آتش بس را با میانجیگری مصر تصویب کرد.

یک ساعت بعد ، گروه مقاومت فلسطین در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد که تا زمانی که تل آویو آتش بس را رعایت نکند ، آتش بس را رعایت می کنند.

به گفته یونیسف ، حدود 107000 نفر پس از تجاوزات اسرائیل در مناطق مختلف نوار غزه مجبور به ترک خانه های خود شدند.

یونیسف گفت حداقل 50 مرکز آموزشی و 20 مرکز بهداشتی آسیب دیده و حدود 50 درصد مجاری آب آسیب دیده است.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا