سلامت و دانش

“سِرُم” کم است؟ – دکترنامه

در پی انتشار چندین خبر در فضای مجازی درباره کمیابی سرم ، به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب ، مدیرکل کنترل دارو و غذا گفت: «تولید سرم در کشور اکنون به تقریبا 11 میلیون رسیده است. و در پایان ماه سپتامبر به 15.5 میلیون در ماه افزایش یافت.

در مصاحبه با دکترنامه ، دکتر سید حیدر محمدی وی در مورد اخبار مربوط به کمیابی سرم برای استفاده از بیماران کرونری در کشور گفت: یکی از رمزنگاران ما خط تولید خود را تعمیر می کند که انشاءالله تا پایان ماه این خط بازگردانده می شود و یک ارز رمزنگاری دیگر قول می دهد به خاطر کمبود سرم است. ” و انشاءالله هیچ مشکلی نداریم.

وی که کم آب شده و سرم به او داده شده است ، می گوید: “البته سرم فقط برای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب استفاده نمی شود ، بلکه می تواند برای سایر بیماران نیز استفاده شود.” بیماری عروق کرونا قلب در حال افزایش است و این باعث افزایش ناگهانی مصرف سرم می شود. این بدان معناست که به دلیل گرما و نیاز به سرم برخی از افراد و همچنین مصرف بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب ، مصرف سرم افزایش می یابد و در عین حال یکی از شرکت های ما در حال بازسازی خط تولید خود است.

محمدی ، با بیان اینکه ما به سایر شرکت های تولید سرم اعلام کرده ایم که تولید خود را افزایش دهند ، گفت: در جلسه ای که با تولیدکنندگان سرم داشتیم ، تصمیم گرفته شد که آنها یک میلیون سرم در ماه بیش از ظرفیت قبلی خود تولید کنند و از اوایل سپتامبر ، شرکت او در حال بازسازی خط خود است ، او بازگشت و او 4.5 میلیون سرم در ماه اضافه می کند.

وی ادامه داد: قبلا ماهانه حدود 10 میلیون سرم تولید می کردیم ، اما اکنون این رقم تقریباً به 11 میلیون سرم رسیده است و اگر این شرکت خط تولید خود را بازسازی کند ، هر ماه حدود 15.5 میلیون سرم در داخل تولید می شود. تا پایان ماه سپتامبر ، تولید سرم به 15.5 میلیون در ماه افزایش می یابد.

محمدی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تولید سرم نداریم و مقرر شد این شرکت تولید آنها را افزایش داده و مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا