سلامت و دانش

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، پرستاری و آموزش پزشکی ، امروز (یکشنبه ، 24 اسفند) در مراسم افتتاحیه سیستم جدید بیمارستان سیار که در زمینه حفاظت بیولوژیکی نازسا با رویه تاج تخصص دارد ، ضمن تبریک به امام حسین (ع) در سال تولد وی و روز سپاه پاسداران ، گفت: آنها نگهبانان این مرز و بوم نیستند ، و همچنین محافظ اخلاق و تسخیر این کشور هستند و من دستان یکدیگر را می بوسم.

نمکی گفت: “بیش از یک سال از مدیریت کرونا می گذرد و روزهای بسیار سختی که ما برای معیشت و آشفتگی و کمبود معیشت و پول و تحریم های ظالمانه ناآرام هستیم ، از جمله تحریم های کشورهایی که وقتی مرگ ما را ناراحت می کرد. ، تعداد بیماران در حال افزایش است و آنها از مرگ ما خوشحال می شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما دوست دارند آمار بالای مرگ و میر ما را ببینند ، افزود: امروز به لطف خدا و وحدت ملی ایران اسلامی به عنوان یکی از پرافتخارترین کشورها در زمینه مدیریت این ویروس ، می درخشد و مرگ ما هنوز دو رقمی است. “ما به سمت شمارش مرگ و میر یک رقمی در روز حرکت می کنیم زیرا خوزستان و یک ویروس جهش یافته برنامه ما را مختل می کند.

وزیر بهداشت گفت: “به عنوان آخرین سخنان من در سال 1999 ، باید بگویم که راز مدیریت این آفت زنان در درجه اول لطف خداوند به مردم وفادار ، مخلص و انقلابی است و خداوند از مردم محترم ما دریغ نمی کند. تنها . در این موقعیت. “

نمکی ادامه داد: تا زمانی که نماز نیمه شب مادر شهید و شکایت از شکستگی نخاع قطع شود ، هیچ عاملی این سرزمین را از بین نمی برد. همچنین بدون حمایت ، راهنمایی و مشاهده مقام معظم رهبری ، مدیریت این فضا برای من و همکارانم غیرممکن است.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند كه تمام اصول ستاد سپاه ملی لازم الاجرا است و من آنها را دنبال خواهم كرد. همچنین این روزها حضور نیروهای مسلح قدرتمند به ما بسیار کمک می کند و باعث ایجاد انگیزه و آرامش می شود.

تجربه سالها دفاع مقدس رمز موفقیت ما در بحران کرونا است

وزیر بهداشت تأکید کرد: حضور سردار سلامی در روزهای ابتدایی کرونا باعث دلگرمی من شد. ما در مدت 50 روز 60 درصد مرگ و میر را کاهش دادیم و در کمتر از دو ماه می توانیم از وارد کردن دستگاه های تنفس مصنوعی ، ماسک و غیره تغییر کنیم. به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده ، آماری که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شوند.

نمکی گفت: “جدا از حوادث طبیعی مکرر ، دشمنان فانی و ویروس های جدیدی داریم و این روزها برای ما روزهای سختی است.” یکی دیگر از عوامل موفقیت ما در بحران کرونا ، کسب تجربه از سالها دفاع مقدس است که می توانیم با اقداماتی مانند بسیج از پس آن برآییم. ابتدا سنگرهایی برای مبارزه با ویروس آماده کردیم و سپس با بهترین تجهیزات با نام سردار شهید قاسم سلیمانی با این ویروس مبارزه کردیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما حمایت از افرادی است که در بحران اقتصادی و مشکلات مالی در بحران کرونا به ما کمک کردند.” بعلاوه ، سبک مدیریت جهادی دستگاه تحت هدایت در کنترل بیماری بسیار مثر بود.

واکسن “سپند” وزارت دفاع روز سه شنبه افتتاح می شود

وزیر بهداشت اظهار داشت: در حوزه سیستم بهداشتی ، وقتی برادرانم در سپاه گفتند هر وقت خواستید بیمارستان سیار با تمام تجهیزات برای افراد محترم تهیه کنید ، من تشویق شدم.

نمکی گفت: من در مورد واکسن بسیار صحبت کردم و صبح روز سه شنبه این هفته ، وزارت دفاع از چندین واکسن ملی تاج ، یعنی واکسن سپند رونمایی خواهد کرد تا جامعه جهانی از افتخار و پیشرفت ما آگاه شود.

وی گفت: ما به عنوان سربازان كوچك در سیستم بهداشت ، این اخوت را با فرماندهان و نگهبانانی كه همیشه در سیل ، زلزله و جنگ به مردم خدمت می كنند دوست داریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا