عمومی

پیام تبریک اسقف اعظم ارامنه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام تبریک اسقف اعظم ارامنه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با ارسال پیامی چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به استاندار اصفهان و همه مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش دکترنامه از اصفهان، متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی

استاندار محترم استان اصفهان

با سلام و احترام؛

 حماسه‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری و خداخواهی در عصری بود که جریانات مختلف فکری و سیاسی، در آن سعی بر القای این فریب در افکار مردمان جهان داشتند، که از خداوند متعال و اندیشه الهی بایست گذشت و در تاریکی بی خدایی به دنبال گره گشایی از اسارت و بندگی انسان گشت. مسیری الهی که نقش بی بدیل رهبری آن، که در حضرت امام خمینی و خلف صالحش حضرت آیت‌ اللّه خامنه‌ای تبلور یافته است، چراغ و راهنمایی که تاکنون این حرکت شکوهمند را از گزند انحراف و تحریف حفظ نموده و با اقتدار به پیش می‌برد.

جانفشانی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خود گواه ریشه ژرف این حرکت در بطن جامعه و حلقه واسط مردم شریف ایران زمین از هر قوم و دینی است، که در راه حفظ یکپارچگی سرزمینی و اصول اعتقادی شان گرانبهاترین خود را نثار نمودند.

بدین منظور فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را از طرف خود و تمامی ارگان‌های خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران خدمت شما تبریک و شاد باش گفته، دعاگوی شما در مسیر خدمت در راستای آرمان های والای این انقلاب هستم.

دعاگو 

اسقف سیپان کاشجیان

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا