سلامت و دانش

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی ثبت کرده است که به روشی برای تشخیص عفونت های تنفسی با اندازه گیری اکسیژن خون یا SpO2 اشاره دارد. این تکنیک می تواند با تشخیص سطح اکسیژن خون، عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهد. چکیده این توضیحات ثبت اختراع اجرای آن را با استفاده از روش های تشخیص و تجهیزات مرتبط ارائه می دهد.

در روش تست هواوی عملیات های مختلفی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش اولین اجرا، پاسخ به اولین اجرا و ارسال به تجهیزات الکترونیکی است. داده های پارامتر فیزیولوژیکی دستگاه های الکترونیکی بر اساس اطلاعات اصلی دریافت می شود. هنگامی که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآوردن شرایط از پیش تعریف شده تعیین شد، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را بر اساس اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی تعیین می کند و اطلاعات صوتی اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن خون، تعداد تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه‌هایی از داده‌های مورد استفاده در تکنیک‌های هواوی هستند. این روش به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را تشخیص دهد و از صحت یافته های آزمایش اطمینان حاصل کند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارد که از حسگرهایی برای تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده می کنند، اما داده ها قابل اعتماد نیستند. با این حال، تجهیزات پزشکی در حال حاضر برای تشخیص دقیق این موضوع در دسترس است.

باید دید محصول نهایی هواوی با تکنیک های جدید این شرکت چگونه خواهد بود. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اعتمادی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید” فروخته می شود. البته، مثل همیشه، این امکان وجود دارد که پتنت جدید هوآوی، مانند بسیاری از گواهی های ثبت اختراع دیگر، هرگز به تولید محصول نهایی ختم نشود.

دکمه بازگشت به بالا