سلامت و دانش

نباید به خاطر کرونا آموزش دانش آموزان را معطل کرد

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات DPR ضمن تأکید بر اینکه نباید تحصیل دانش آموزان به تعویق بیفتد ، گفت: “ما باید بتوانیم با کرونا زندگی کنیم زیرا از آینده هیچ آینده ای وجود ندارد ، بنابراین تأخیر در تحصیل کار درستی نیست.”

فرهاد بشیری در گفت وگو با دکترنامه ، با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: کرونا بخشی از زندگی ما شده است ، بنابراین باید بتوانیم با برنامه ریزی و راهکار امور زندگی را در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی و مواردی از این دست مدیریت کنیم. با سهل انگاری و وقت کوتاه تلف نمی شود.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نیاز اساسی جامعه است. در این حالت ، سال تحصیلی جدید امروز رسماً آغاز می شود و دانش آموزان از نظر جسمی در کلاس ها حضور دارند و پروتکل های بهداشتی باید در مدارس کاملاً رعایت شوند. پارلمان و مقرهای کرونا و وزارت آموزش و پرورش در این مورد حساس هستند و بسیار مراقب خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: “طبق وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموزان باید در کلاسها شرکت کنند.” بحث این است که آموزش نباید به خاطر کرونا به تعویق بیفتد ، اما در عین حال رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت دانش آموزان از موضوعات مهمی هستند که ما در پارلمان نسبت به آنها حساس هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا